Snart är helgen här igen

Denna vecka har verkligen gått fort. I tisdags träffade jag syrran. Det var ett tag sen vi sågs så det var kul.Vi kikade runt i lite butiker. Jag kom hem med en sorts klänning.


Igår var det smyckeparty på jobbet. Efter det käkade vi ost och kex och drack vin. Det var verkligen trevligt. Vi har så mycket på jobbet nu så det känns som att vi inte hinner prata om annat än jobb. Fika har jag nog inte gjort en enda gång denna vecka. Så det var kul att bara umgås och prata om lite annat.


Inatt drömde jag om jobbet hela natten. Synd att man inte kan få övertidsersättning för såna drömmar. Bestämde mig i morse för att jobba hemma på fredag. Då kan jag sitta och knacka ordrar hela dagen och förhoppningsvis få ner köerna lite. Man blir lite matt över arbetssituationen. Men jag är så glad över att jag (förhoppningsvis) får behålla jobbet. Dessutom är det spännande med allt nytt som händer nu med våra kunder osv.


Ikväll har fam. Fransson spelat badminton igen. Vi är värsta proffsen! Till middag blev det sill och färsk potatis. Första färsk potatisen för i år. Såååå ljuvligt gott!!


Imorgon kväll ska jag träffa Mia och Petra på söder. Vädret ska bli ganska OK så planen är att vi ska sitta på en uteservering. Ser mycket fram emot morgondagen.


Nä, nu ska jag gå och nanna...

Guten nacht!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Å va jag oxå skulle vilja sitta på en uteservering med en cider i handen!!!

Ta en rejäl drink åt mig oxå å ha en härlig kväll å helg

2009-05-29 @ 11:30:31
Postat av: jonna

jag som skrev

2009-05-29 @ 11:31:01
URL: http://lillakruth.blogg.se/
Postat av: Lotta

Oj vad du är positiv! Du hittar faktiskt bra sidor av den enorma arbetshopningen ni har... Otroligt!

På lördag kommer ni väl till oss?

Båt till "deklarationstanten" på dagen?



Kram

2009-05-29 @ 13:09:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0