Från 11.30 till 23.30

Igår, lördag, var en härlig dag. Kl. 12 var det dop i Sköndals Kyrka för lilla Linnéa (kusin barnet). Det var ett litet annorlunda dop för Linnéa är över 1 år. Hon skötte sig galant och charmade prästen och "publiken". Efter dopet bjöds det på mat och fika. Efter paketöppningen åkte jag och Jessica till stan. Vi blev avsläppta av ma och pa vid Hötorget. Sen tog vi en promenad till Norr Mälarstrand och Mälarpaviljongen. Jag kan verkligen inte den delen av stan så vi följde bilvägen. Det innebar att vi fick gå ett varv runt ett stort hus pga att det är enkelriktat för bilar, hahha. Det kryllade av folk på Mälarpaviljongen men vi lyckades ändå hitta plats. Jag blev lite chockad när jag beställde två glas rosé och fick betala 164kr. När vi satt där och njöt av solen bestämde vi oss för att ta en sväng till Grönan och möta upp Jessicas kompisar. Sagt och gjort, ett par timmar senare mötte vi upp dem för en 5-kamps match. Jag var kass och kom sist. Men jag är en god förlorare så det gjorde inte så mycket. Gratulerade höggravida Therese till segern istället för att sura :)

Det blev verkligen en heldag.


Linnéas dop


Söta Linnéa


Jessica på Mälarpaviljongen


Jag och dyra vinet


Jessica och Kaj åker Insane på Grönan


5-kampsvinnaren - Therese!!

Kommentarer
Postat av: Katja

Först :-D

2009-05-03 @ 20:54:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0