...

Skrev ett inlägg sent igår kväll. När jag skulle spara och publicera inlägget så gick blogg.se ner, så det blev inget inlägg. Men det handlade om onödiga små lögner. Jag brukar dra till med en sån när någon ringer och väcker mig. Jag somnade till lite på soffan igår och när Magnus ringde och frågade vad jag gjorde svarade jag att jag läste en bok. Jag la även till att boken var jättebra och spännande. Varför gör man så? Det är nog ganska vanligt att folk "ljuger" om att de inte sover fast de egentligen gör det.

Jag har inte berättat för Magnus att jag "ljög". Han får läsa det här istället.

Kommentarer
Postat av: Jonna

ha ha du e rolig du!!

2009-05-19 @ 10:58:52
Postat av: Knappan

vita lögner är ju ok, även för pojkvännen.. ;-)

2009-05-19 @ 18:20:00
Postat av: Jenny

Vilken härlig blogg du har! Man får ljuga ibland... iaf vita lögner ;)

Fortsätt blogga på! ^^

Besök gärna min blogg, om du har tid ♥

2009-05-19 @ 18:25:58
URL: http://jennypennanstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0