En bra start på veckan

Igår var väl en härlig dag?! Det var varmt och soligt när jag gick till jobbet. På radion sa de roliga saker. Måndagens möten gick bra. Lunchen avnjöt vi vid Gula Kiosken under en ek, som förvisso släppte ifrån sig frö-korvar som landade i vår mat och i håret. Men det var det värt.


Efter jobbet åkte jag, Magnus och Mathias till rangen i Bromma och slog några bollar. Sen blev det middag på Thairestaurangen i Sumpan. (Det blev thai både till lunch och middag.) Efter maten gick jag och Magnus på promenad vid Lötsjön.


Kl. 21 bänkade jag mig vid TV och kollade på Cityakuten. George Clooney var på återbesök. Njöt samtidigt av några rader Marabou mjölkchoklad och ett glas mjölk.


Härliga måndag!


Kommentarer
Postat av: Erika

Gårdagen var underbar! Hoppas på att dagen blir lika fin och solig!:)

2009-05-26 @ 09:10:36
URL: http://priggles.blogg.se/
Postat av: Jonna

det lät ju som en riktigt mysig dag!!!

2009-05-26 @ 13:00:01
URL: http://lillakruth.blogg.se/
Postat av: Knappan

Skönt när man kan uppskatta en måndag :-)

2009-05-28 @ 10:15:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0