White trash

Då var ännu en helg över. Idag känner jag att jag skulle behövt vara ledig för att återhämta mig efter helgen.


I fredags var det lugnt. Jag och Magnus åt och drack lite gott och satt och gaggade vid köksbordet tills vi somnade.


I lördags vaknade vi tidigt, redan kl. 9. En timme senare satt vi i bilen på väg till Kista. Jag fyndade lite på BikBok och köpte födelsedagspresent till Annika m.m. Magnus köpte Fuglesangs rymd-bok och en kaffe. Magnus var också mycket nöjd med sina inköp. Efter Kista åkte vi till Barkarby golfhall där vi mötte Anna och Erik. Vi slog på bollar i 1 timme. Efter det var man helt matt. Men det blev ingen vila eller ro efter golfen. Då var det bara att sätta fart hem, göra sig i ordning för Annikas fest och sen kasta sig på pendeln. Min outfit blev helt fel. Planen var att jag skulle ha kjol, men jag hade fått en ny valk så det blev inget med det. Istället valde jag ett fult white trash linne. Jag hatade linnet hela kvällen och hade planer på att klippa sönder det när jag kom hem. Men kvällen vart väldigt rolig ändå. Först var vi i Skogås och käkade chili con carne och drack en massa vin. Sen åkte vi till stan och gick på Golden. Det var jättelänge sen jag var där. Stället var överfullt med folk och det osade köttmarknad. Vi dansade och drack och skrattade åt brutna klackar och vacker karaokesång. Vid halv två kände jag mig nöjd och begav mig hemåt.


Söndag förmiddag/eftermiddag var en mardröm. Bakfyllan var enorm. Vid halv tre fick jag tillbaks matlusten och kunde peta i mig en smörgås. Vid fem tiden kom syrran över på taco och äcklig semla. Kvällen bjöd på Beck, men jag somnade så jag vet inte hur den slutade.


Kommentarer
Postat av: Annelie

Ja somnade oxå till Beck : )

2009-03-02 @ 09:22:08
Postat av: Cilla

Låter som en bra helg, om man bortser från söndagens bakfylla!!! :-)

2009-03-02 @ 09:42:02
URL: http://cillablixt.blogg.se/
Postat av: Camilla

Synd på valken, men jag kan ändå tro att ditt linne du hade på dig var skit snyggt...

2009-03-02 @ 11:41:47
Postat av: Annika

En till som var bakis som en gnu och somnade till Beck. ;O) Men kul hade vi!

Idag känner jag mig också rätt trött, semester skulle vara på sin plats.



Kramis

2009-03-02 @ 12:55:34
Postat av: Anna W

Somnade ni vid köksbordet?? fniss



Jag har haft träningsvärk rygg och armar. Måste nog träna mer golfsving innan säsongen sätter igång på allvar. Vi får ta ett nytt besök i golfhallen.

2009-03-02 @ 21:06:47
Postat av: Bettan

Du såg kanon ut, som alltid Anna! Och visst hade vi kul?

2009-03-13 @ 21:04:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0