Promenix till Prag

Idag har stegtävlingen på jobbet börjat. Målet är att vi ska gå från Malmö till Prag på cirka 2 månader. Man känner sig taggad till tusen. Idag kan jag känna mig nöjd för jag fick registrera över 15000 steg inkl. träningspasset på Friskis. Det som oroar mig lite är hur det ska gå på helgerna. Jag är ju oftast världs-slö på helgerna.

Apropå helg så är det ju måndag idag och ytterliggare en helg är avklarad. Den var verkligen lugn och harmoniskt. Det var mysigt när vi satt i mörkret i lördags under earth hour och spelade yatzy. Jag ska nog fortsätta ha lite egna earth hour stunder framöver. För myset och miljöns skull.

Idag har Magnus lagt ut Polon till försäljning på Blocket. Det vore ju kul om han fick den såld snabbt men jag undrar hur länge vi kommer vara billösa därefter. Vi har kikat lite på Volvo. Men det känns som att vi långt ifrån bestämt oss. Det slutar väl med att vi sitter med en ny Polo, hehe!

Nu börjar ER!

God kväll!

Kommentarer
Postat av: Annelie

hihi vi spela oxå yatzy med tända ljus under earth hour ;)

2009-03-31 @ 09:27:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0