Koh Lipe

Hej,

Nu ar vi pa Koh Lipe. Internet har legat nere har i nagra dagar for "nagon" hade kapat en internet-kabel. Inte for att det ar hela varlden... men jag har varit lite blogg-sugen.

Nar vi kom in mot Lipe med long-tail-baten sa sag jag en resort och tankte Dar vill jag inte bo.
Sjalvklart bor vi dar nu men det visade sig vara ett nice place.

Lipe ar fint, bortsett fran all brate som ligger pa stranden. On har exploderat i turism och thailandarna har inte hunnit med. Sa det finns typ ingenstans att gora av "skiten". Haromdagen gick vi forbi en "soptipp" mitt i paradiset. Inte sa vackert... Men on vaxer for varje dag och jag gillar den nu. Synd bara att den ligger sa langt bort fran allt. Imorgon ska vi aka bat och buss i typ 9 timmar. Kul jul!

Nu ska vi ga och kaka thai-pancake.

Ikvall blir det sista natten med ganget. Vi drog med oss syrran och co hit. Men imorgon skiljs vara vagar at.

Det ar synd att vi inte har nagon kamerasladd med oss for vi har en del nice bilder att visa. Bl.a pa Jessicas reagge-bungalow. Hahahah!

Vi hors!

Kommentarer
Postat av: Annelie

VA KUUUUL!!! Vill oxå va där!!

2009-03-21 @ 12:04:21
Postat av: Knappan

Ja jag vill se bilder! :-)

Ta en pancake för mig oxå,mums.

2009-03-22 @ 07:47:10
Postat av: Camilla

Låter bra det där...

2009-03-22 @ 18:43:56
Postat av: Madde

Hej! nu får vi säga:välkomna hem igen! Hoppas att ni har haft en bra semester.Har pratat med Jessica idag.Dom är tillbaka på Phi phi.Kram

2009-03-23 @ 16:27:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0