Fortsättning på helgen

Kom på att jag inte var riktigt klar med min helg uppdatering.

I lördags löste vi så klart melodikrysset och på eftermiddagen var det kalas för morfar på söder. Det var lika trevligt som alltid. God smörgåstårta, jättegod efterrätt och übertrevligt sällskap :) Morfar fick Veronica Maggios skiva av mamma och pappa (mina päron alltså) och den hamnade i skivspelaren på en gång.

Igår, söndag, hade vi en riktig fixar-dag. Vi köpte dammsugare, solkräm, laddade mobil kontantkorten, städade lite, tränade lite, pantade burkar, var på soptippen... helt enkelt sånt som man måste göra innan man åker utomlands ;)

Nu är vi snart helt färdig packade här hemma. Bara lite smågrejer att fixa innan vi är redo för avfärd från Arlanda imorgon kl. 12.45.

Adios Amigos!



 


Kommentarer
Postat av: jonna

Ha en supertrevlig resa...hoppas du bloggar lite därifrån!!!

2009-03-09 @ 22:10:38
Postat av: Katja

Adios! NJUT! Kram

2009-03-10 @ 09:09:56
Postat av: Systra

Antony spelar på Way out West i sommar så om det skiter sig med U2 kan vi kanske gå på det :)

2009-03-10 @ 15:06:05
Postat av: Madde

Adios Amigos!!!(Är inte det titeln på en Marit Bergmanlåt)Ha det sååååå himla mysigt.Love you

2009-03-10 @ 17:17:23
Postat av: Maria

Ha det superbra!

Måste bara berätta att jag i fredags(full o glad) Köpte en biljett till Metallicas söndags konsert.. När jag vaknade på söndag morgon komjag på att det kanske inte är så kul att gå på konsert med främmande människor, Så jag ringde o avbokade med killen som hade biljetterna. Tur var väl det.. Min stackars bror var där men fick vackert åka hem utan konsert.

Sola o simma lugnt!

2009-03-11 @ 13:58:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0