En oplanerad helg

Denna helg har jag absolut INGENTING inplanerat. Ganska skönt när man tänker efter. Nu har man ju tid att tvätta upp alla sommarkläder och lägga undan dem tills svenska sommaren kommer. Städa lite för det hann vi inte göra innan Thailand. Kolla igen alla 3 avsnitt av Grey´s anatomy som vi missat. De såg vi igår kväll. Tack å lov att man kan "spela in på VHS" (if you know what I mean).

Nu är planen att vi ska till IKEA en sväng. På Magnus initiativ faktiskt. Inte mig emot. Sen behöver vi köpa på oss lite nya gröna växter också så jag hoppas jag lyckas lura med mig Mange in på Plantagen.

Ikväll tänkte jag vara med och släcka lampan kl. 20.30. För miljön. Ska ni också göra det?


Kommentarer
Postat av: Cilla

Skulle ni inte ut och käka ikväll?? Du hade väl bokat bord? Kram

2009-03-28 @ 16:42:30
URL: http://cillablixt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0