Svart

Igår när jag satt på pendeln på väg hem från jobbet så upptäckte jag att jag var alldels svart om händerna. Inte lite svart som man kan bli av att ha bläddrat i en dagstidning utan svart både insidan och utsidan av handen. Jag tänkte, - Shit, undrar om jag är svart i ansiktet också? Är det någon som tittar konstigt på mig? Men det var lugnt. Det verkade som att det svarta bara var på händerna. Men jag undrar fortfarande vad det kom ifrån?

Idag har jag varit i Gamla stan med Annika. Vi tog först ett glas på en uteservering vid Kornhamnstorg (eller nåt) och sen gick vi till Café Tabac för en matbit. Då upptäckte Annika att mitt helvita linne var svart vid själva uringningen. JAHA, å vad kom då detta svarta ifrån?? Ingen aning!!

Detta är ett mysterium. Vart kommer det svarta att dyka upp imorgon?


Kommentarer
Postat av: Camilla

Hahaha

Dök det upp dagen efter???

2009-06-18 @ 14:10:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0