Sola i Karlstad

I fredags åkte jag och M till Karlstad och hälsade på Maria och Rickard. På lördagen shoppade vi lite snabbt på stan. Sen åkte vi till Alsters Herrgård och fikade. Ett jättefint ställe med en vacker trädgård. Så om ni har vägarna förbi tycker jag ni ska stanna till där.

På kvällen åt vi på en restaurang som heter "Båten". Ja, det var på en båt. Fantasifullt va? Maten var mumsig. Man kunde få olika stolekar på rätterna så jag beställde in 2 små rätter och en vanlig efterrätt. Perfekt, men man blev ändå dömätt. Efter maten fick jag tyvärr väldigt ont i magen. Berodde säkert på att jag är mer stressad än vanligt och att skaldjur och vin inte alltid är en bra kombi. Har känt av magen i flera dagar, men nu börjar det bli bättre.

I söndags tog vi en promenad i SOLEN innan vi styrde kosan hem mot Stockholm igen.

Va härligt det har varit med lite sol idag. Å härligt att den kommer visa sig imorgon också. Men vad säger egentligen SMHI om midsommarvädret?

Kommentarer
Postat av: Annelie

Dom sa imorse på tv4 att de ska bli skurar, men va smhi säger vet ja inte ; )

2009-06-17 @ 08:44:38
Postat av: Knappan

18-20 grader och sol över sthlms norra skärgård, där vi ska vara. Hoppas dom har rätt :-)

2009-06-17 @ 12:45:25
Postat av: Petra

Skönt att du é tillbaka....inte van att du tar par dagars uppehåll! ;-)

2009-06-17 @ 13:06:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0