No name inlägg

Jag har ju inte skrivit ett endaste litet ord om helgen som var. Å vilken helg det var sen då. Heeeelt underbar.

Inledde fredagen med lite mat och dricka på Loopen (Hornstull) med Petra och Mia. En uteservering som ligger på en pråm.... nästan under Liljeholmsbron. Lite konstig placering tycker jag. För på kvällen är solen bakom bron. Men det är nog väldigt varmt och skönt på dagen. Vi hade hur som helst jättetrevligt.

I lördags var jag lite tung i huvudet. Men inte lika tung som Magnus var i huvudet. Så jag fick agera chaufför och köra ut till Värmdö och fam. Bendix. Där bjöds det på sill och färsk potatis. Sen åkte vi båt ut till Lottas mammas sommarställe med havstomt. Skit mysigt ställe. Sen tillbaks till Casa Bendix för en tre-rätters middag och Wii-spelande. Vi körde lite Wii-fitness. Då räknade systemet ut hur gammal man var. Jag hånade Magnus för han ansågs vara två är äldre än han egentligen är. Sen blev jag tyst när spelet sa att jag var 43 år.....

I söndags spelade jag och M golf. Jag var helt värdelös. Alla bollar gick åt vänster. Magnus var däremot jätteduktig. Jag får skylla på värmen eller nåt...

Nu är det dags för lite te. Sen har jag dejt med John Blund.

Hej Hej


Kommentarer
Postat av: Annelie

hahaah om DU blev 43 så skulle nog ja bli typ 212 eller nåt! Men skulle va skitkul å spela wii fitness nån gång

2009-06-04 @ 08:41:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0