Min golf karriär kan vara över

I helgen som var tog jag det hyfsat lugnt. På fredagen tog jag en AW-drink med Mange, sen gick vi hem och drack en flaska vin och åt pizza. När flaskan var tom började vi leka "Darth Vader" som Johan Glans gör.

 
(I början och slutet på filmen kan ni se vad jag menar, om ni inte redan vet)

På lördagen var det dags för en golf runda med Magnus och Erik. Jag var så jävla värdo. När t.o.m Erik säger till mig att: Anna, du borde kanske ta en lektion.... Då är det illa. Efter 9 hål var det ingen idé att fortsätta spela. Ett tag tänkte jag att golf kanske inte är något för mig. Att jag inte är lämpad för den sporten. Men jag ska nog ta en lektion eller två innan jag kastar in handduken.

På lördag kväll hängde jag hemma hos syrran och tittade lite på matchen, åt lite gott och lyssnade på musik.

I söndags var vi och röstade. Min taktik var kanske inte den bästa. Jag tog en lapp med ett parti-namn på. Jag tyckte att namnet högst upp på listan lät tråkigt. Så då ögnade jag igenom listan och hittade till slut en som hette Anna. Hon fick min röst.

Efter det åkte jag, Jessica och Magnus till Heron och mötte upp mor och far. Vi placerade gubbarna i en biosalong medans vi tjejer gick runt på IKEA i ett par timmar. Efter det åkte vi till Sumpan och käkade på Texas. Sen tvingade jag Magnus att städa.

Kommentarer
Postat av: Annelie

Välkommen tillbax bloggen!! Å klart du å syster lyssna på musik =) kan se er framför mej haha

2009-06-11 @ 20:34:05
Postat av: Katja

Nästa gång ja träffar Johan ska ja bjuda honom på en kaka och säga att han ser mkt längre ut i verkligheten!!

2009-06-12 @ 09:32:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0