Här sitter jag och har det bra

God kväll! Har precis kommit hem från ytterliggare en kväll på söder. Ikväll har jag varit ute med mina gamla behö-kollegor. Vi satt på Söder Hof (i skuggan) och åt och drack. Vi försökte först hitta plats på Medis. Men vi var 7 pers så det fanns inte en chans att vi skulle hitta ett bord mitt i "after work rushen".

I månads var jag också på söder. Då hade jag picnic i tantolunden med syrran och hennes vänner. Det märks att folk är på semester för jag lyckades hitta en parkering mycket nära och utan större ansträngning. Så borde det alltid vara.

Igår däremot hade jag inte så himla trevligt. Jag jobbade över ett par timmar. Sen åkte jag hem och somnade på soffan. Vid 21-tiden kom Magnus hem och då kände jag mig utvilad så då kunde jag umgås lite med honom och en kopp te.

Denna vecka har jag inte tränat nåt. Jag har haft en lättare förkylning och lite ont i halsen. Så då har jag med gott samvete kunnat hålla mig borta från träningsskorna. Men jag har inte mått så dåligt att jag inte kunnat umgås. Jag undrar om jag ska känna mig lite snorig imorgon också eller om jag kanske måste tvinga på mig de där skorna ändå...

Nu ska jag kika in i min garderob och försöka hitta något somrigt att ha på mig imorgon.

God Natt!

Kommentarer
Postat av: Petra

Du kan gott bli riktigt kry innan du sätter på träningsskorna! Själv vet jag inte vad träning är för nåt längre... :-)

2009-06-25 @ 09:24:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0