26 härliga timmar

Igår kl. 17.00 började helgen. Då hoppade jag in i Katjas bil (med Katja i så klart). Vi åkte ut till Kungliga Djurgården och placerade oss i en soffa på Josefina. Vi var inte ensamma där, men vi hade ändå tur med att hitta platser. Fast vi fick leta ganska länge. Jag chockades som vanligt av priset när bartendern sa att ett glas rosé kostade 89kr. Det finns verkligen ingen gräns för hur mycket att glas får kosta these days. Det var fösta gången jag var på Josefina. Det var verkligen ett härligt ställe med snygg inredning och bra musik. Men servicen var väl lite si så där och toaletterna var några bajamajor uppställda på rad.

Runt midnatt åkte Katjas bil tillbaks till Sumpan (med Katja i så klart). I morse ringde kl. vid 10. En timme senare var jag på väg till Rålis för att möta upp syrran. Vi låg i parken några timmar sen åkte vi till stan och shoppade lite. Jag hittade 2 klänningar, en kjol och 2 linnen. Nu sitter jag hemma hos Jessica. Vi ska äta potatissallad, kalkon och pepparsalami. Vi är vrålhungriga.

Det är i stort vad jag gjort det senaste dygnet. Imorgon bär det av till havet hade vi tänkt. Hääääärligt med sol och helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0