WoooooW

Jag nådde ju botten i min golfkarriär härom veckan. Jag har varit lite negativ gällande golfen sen dess. Men de senaste dagarna har jag känt mig motiverad och laddad för nya tag. Är man redan på botten kan det väl bara gå uppåt. Magnus har också känt sig motiverad att hjälpa mig med mitt golfande. Han har varit min personliga tränare - min PT. Ibland har jag blivit frustrerad och fått flash-back från skoltiden. Pappa, kommer du ihåg hur jag kunde bli när du skulle hjälpa mig med matteläxan? Så har jag ibland känt mig på rangen. Man vill bara ställa sig och hoppa upp och ner och skrika och bete sig omoget.

Men nu känns det som att jag hittat tillbaks till en någolunda schyst sving. Ska se om Magnus vågar gå ut på banan med mig i helgen. Han vill helst att jag tar en lektion först hos en pro.

Ni kanske undrar över min rubrik? Igår var vi var på rangen. När jag får till ett bra slag blir jag så imponerad av mig själv så då utbrister jag ofta och gärna ett Woooooow! Eller ett Sååååååg du???? Eller så står jag bara och gapar. Det är ju kul att man kan impa på sig själv ibland. Undrar vad de runt omkring tänker?

Kommentarer
Postat av: farsan

Jo då Det var tider det

2009-07-07 @ 18:13:00
Postat av: Annika

Jag hejar på dig!

2009-07-08 @ 09:24:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0