Week update

Nu har det äntligen blivit lite sommarlugnt på jobbet. Det känns verkligen välbehövt efter denna hysteriska vår. Idag sitter jag hemma och jobbar för kl. 18.00 har jag bokat in en golflektion på Kungsängen. Vädret är ju helt horribelt. Blåsigt, grått och regnigt. Men enl. Magnus så finns det tak över rangen.

I tisdags var jag iväg på por-rengöring. Måste dock tillbaks på måndag igen för ångmaskinen fungerade inte. Man vill verkligen inte bli sönderklämd utan att huden först mjukats upp av ångan.

Igår åkte jag hem till syrran efter jobbet. Hon har ju hamstern Hjalmar boende hos sig på prov för ev. framtida adoption. Igår skulle syrran åka ner till Kristianstad över helgen och hon var lite orolig för hur Hjalmar skulle klara sig i helgen. Så nu står han här hemma hos oss. Kikade på honom för en stund sen och då höll han på att bygga ett berg av kutterspån. Det gäller ju att sysselsätta sig när man bor i bur.

På kvällen igår hade jag Magnus-fritt vilket innebär att JAG får bestämma över fjärrkontrollen till TV:n. Det fanns inte så mycket att kolla på igår så jag fick verkligen zappa järnet.

Imorgon hoppas jag att vädret blir betydligt bättre än idag. Imorgon ska vi till Härbrevägen och grilla. Det ser vi fram emot.
Nu måste jag jobba vidare lite. Hej hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0