60-års fest!

I lördags var det dags för sommarens festligaste höjdpunkt. Mia och Markus hade gemensam 30-års fest i villan i Huddinge. Mycket lyckat. Alla var glada. Alla hade kul. Alla var på G. Till en början höll vi till ute på altanen. Vi hade tur med vädret, inte en droppe regn på hela kvällen. Sen flyttades festen en trappa upp till sing-star-rummet. Där åkte jag på torsk mot båda bröderna Blomberg. Men jag vann i allfall mot Markus och det kändes ju bra. Efter det blev det dans i köket. Alla dansar så himla bra kl. 2 på natten.


Jag var inte alls sugen på att åka hem när taxin kom. Vi hade ju så kul! Ser fram emot nästa fest i Adolfssonska palatset. Kanske det blir en 62-års fest nästa år??  


Har lagt upp lite bilder på facebook från festen.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Hey!

Jag är med i en sommartävling där man kan vinna en dator. Det hade varit jättesnällt och gulligt av dig om du hade kunnat klicka dig in och rösta här:

http://www.asusnordic.com/summertour/?p=338

(klicka på den rosa snäckan till höger om bilden, det tar bara en sekund)



Jag ligger just nu efter med en del röster, men jag ska kämpa mig upp i toppen – förhoppningsvis med hjälp av dig! ^^ Skicka gärna en kommentar tillbaka, så att jag kan tacka…



Kram//Hanna



P.S. Godmorgon!

2009-07-06 @ 08:52:33
URL: http://gratisbesatt.blogg.se/
Postat av: josefina

aLLTID LIKA ROLIGT MED FESTER =)

2009-07-06 @ 09:01:40
URL: http://josefinaljus.webblogg.se/
Postat av: Mia

Nja, du får nog se fram emot en 80-års fest!

Men roligt var det!!!

2009-07-06 @ 16:07:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0