Vad gör man en trist dag?

Igår var verkligen en trist dag. Jag och Magnus var som två strandade sälar. Vi hängde i soffan mest hela dagen. Lyckades till slut ta oss ut på en sväng i Sumpan City. Vi kom hem med en hyrfilm. Men vi hade så trist så vi kände inte ens för att titta på film. Så vi öppnade en flaska vin istället. Lyssnade på en massa bra musik. Vi valde varannan låt så det blev rättvist. Å sen skrev vi ner vårat gemensamma bokslut för 2008. Ett trevligt slut på en annars väldigt tråkig dag.

Idag har vi kollat på filmen som vi hade hyrt. På engelska heter filmen: Deception. Men här i Sverige har man valt att döpa om den till The List. Skumt eller skumt??? Filmen var väl så där... Inget man måste se.

Nu på kvällen har vi haft Mathias och Mats över på Taco-dinner. Det var trevligt. Vi spelade bl.a Buzz. Jag vann super stort över grabbarna. YES!!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vi var ju i Sumpan i lördags, tygaffärn´ där du bor you know. Funderade på att ringa men tänkte att du säkert inte var hemma på en lördag. Vi hade tänkt luncha på Gusto´s men dom hade stängt :(

2009-01-05 @ 08:26:35
Postat av: Annelie

JA! Nu kör vi box igen! : ) Ere samma tider som gäller?

2009-01-06 @ 20:09:57
Postat av: Anna Frans

Samma tider som förra terminen

2009-01-07 @ 11:03:31
Postat av: Mats

Om jag inte minns fel efter allt dricka så vann jag faktiskt sista omgången av Buzz :)

2009-01-07 @ 16:32:03
Postat av: Anna Frans

men jag vann ändå superstort ;)

4 - 1 till tjejen kan man säga

2009-01-07 @ 17:49:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0