Trosor på vift

Inför varje träningspass byter man ju så klart om till träningskläder. Jag har även speciella "träningstrosor". Så igår när jag böt om la jag ner mina jeans och "gamla" trosor i min träningsväska. I morse bestämde jag mig för att använda samma jeans som jag hade på mig igår. Så jag tog på mig jeansen som vanligt, inga konstigheter. Efter ett tag tänkte jag:

-  Nää, de här trosorna som jag har på mig idag är inge sköna.

Så då drog jag av mig mina jeans för att kunna byta till ett par mjuka, sköna trosor. Å då flyger GÅRDAGENS trosor ut från jeansen. De måste ha legat i ena byxbenet eller nåt utan att jag kände det. Himla tur att jag fick för mig att byta trosor i morse annars hade jag gått runt med ett par gamla trosor i byxbenet idag. Å vem vet vart den trosan hade valt att göra sig offentlig??


Kommentarer
Postat av: Cilla

Hahahaha, gud vad roligt!

2009-01-09 @ 11:20:05
URL: http://cillablixt.blogg.se/
Postat av: Annika

Hahahaa, du är crazy!

2009-01-09 @ 12:05:28
Postat av: Annelie

hahaha

2009-01-09 @ 14:09:27
Postat av: Madde

Åh, det där hade kunnat blivit himla kul på Sumpans pendeltågstation,hihihihi

2009-01-09 @ 23:26:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0