Reklam

Jag har gått på en reklam stenhårt. Det är reklamen för Actimel yoghurt shot. Jag inbillar mig att jag verkligen känner hur det lenar magen och liksom baddar in magsäcken som i mjuk bomull eller dun. Jag inbillar mig att magen blir mjuk och glad och att shotten håller mig frisk. För om magen är frisk blir resten av kroppen glad.


Magnus kan inte förstå varför jag måste köpa dessa små shottar för de är ganska så dyra. Fyra stycken för 22.50 på Konsum. (Pyttesmå är de ju också.) Magnus tycker det borde funka lika bra att inbilla sig saker med en vanlig yoghurt som kostar 15kr per liter. Jag håller faktiskt med honom, men jag är såld. Actimel har lyckats. Grattis Actimel!



Vad har ni gått på för reklamer??

Kommentarer
Postat av: Katja

Jag gick på den där reklamen där bilar förvandlades till robotar och började härja... Blev skitabesviken när jag upptäckte att inte en enda bil här på gatan änsålänge har robotiserat sig!

2009-01-20 @ 13:38:11
Postat av: Annelie

Red Bull! Dricker massa å flaxar lika massa, men int fan flyger ja

2009-01-20 @ 18:08:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0