Oasis

Ikväll ska jag och syster till Globen och kolla på Oasis. Lyssnade mycket på dem "förr i tiden", men ikväll är första gången jag kommer se dem live. Jag har inga förväntningar på konserten. Jag har fått för mig att bröderna Gallagher säkert kommer börja bråka med varandra, de är inte så goda vänner. Jag har även fått för mig att hela bandet ska vara lite nonchalanta på scen. Inte bry sig om publiken riktigt utan bara köra sina låtar och sen säga "tack å hej". Jag hoppas jag har fel, vi får väl se.

Ni kan ju gissa vilka som kommer få stå för veckans fredagslåt ;)


Kommentarer
Postat av: Systra

Då har vi samma förväntningar ;)

2009-01-28 @ 16:56:57
Postat av: Camilla

Okej då är jag nyfiken, hur var konserten?

Hoppas ni fick en trevlig kväll

2009-01-29 @ 14:37:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0