Helgen + Idag

I fredags åkte jag in till stan efter jobbet för att möta upp syrran och hennes vänner. Efter mycket om och men var hela gruppen samlad och vi gick och tog en bit mat på Jensens Bøfhus. Efter det gick vi till Grand på Sveavägen och kollade på Australia. Filmen var bra, men vissa scener var lite överdrivna så då fnissade man en del.


I lördags åkte jag och Magnus till Bilia och spanade in lite bilar. Så om 3 år kanske vi (Magnus) köpt en ny ;)
Passade även på att kasta ut julen, härligt!


På kvällen kom Annika och Deema till Sumpan på dinner and wine. Vi hade en mycket trevlig och mysig kväll. Det serverades kycklingspett, gino och popcorn. Deema åt märgben och det fick hon behålla helt för sig själv.


Igår köpte jag träningskort på Friskis för år 2009. Passade även på att gymma lite och känna lite på musklerna. Idag ska jag gå på ett pass i Skivstång (Body Pump). Jag är lite nervös... det är första gången för mig. Haha!!


Ikväll kommer jag nog blänga på Guldbaggegalan hela kvällen. Tror nog att De ofrivilliga kommer få en bagge eller två.


Kommentarer
Postat av: Petra

Hoppas det går bra på träningen! Ska själv träna, får se om jag kommer ihåg hur man gör! :-) Kramis

2009-01-12 @ 14:40:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0