Fredagslåten

Det har ju varit Grammisgala i veckan så det blir en låt från galan. Först tänkte jag ta en låt med Kleerup. Men han betedde sig så mystiskt under galan samt att han gjort en del mysko uttalanden efteråt så jag bojkottar honom denna vecka.

Istället blir det en låt med Timo och In Flames. In Flames är inga som jag lyssnat på tidigare. Blev lite nyfiken på dem efter att jag hade hört denna sång. Men de är lite för gapiga för min smak. Förutom denna låt, den var himla bra.

Klicka här

Kommentarer
Postat av: Annelie

You go girl :D

2009-01-09 @ 17:11:39
Postat av: Johanna

Du har fått en utmärkelse i min blogg! :)

2009-01-09 @ 21:47:15
Postat av: Camilla

Jag vill önska, trevlig helg :-)

2009-01-10 @ 10:59:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0