Allt är så trevligt

Då var även denna helg ett minne blott. Det var en mycket trevlig helg då jag hunnit umgås en massa. I fredags var det krogrunda i Sumpan med Annelie, Johanna, syrran och Madde. Jag och Jessica drack för första gången en variant av Appletini (Apple Cider Martini). Det var mycket gott, nästa gång hoppas jag på att få prova originalet. (Ja, det är J.D i Scrubs som inspirerat oss till att prova denna drink.) En mycket trevlig kväll.

I lördags åkte jag till Kallhäll och träffade fam. Blixt och fam. Johansson-Magnusson. Det var mycket trevligt även fast det bara blev för ett par timmar.

På kvällen åkte jag och Petra hem till Mia. Vi käkade asiatiskt och drack vin och lyssnade på Spotify. Vilken fantastisk uppfinning :) Vi hade det också mycket trevligt.

Igår gjorde jag absolut ingenting. Jag dammsög i 10 minuter men annars låg jag bara på sofflocket HELA dagen. Man får lite ångest men det var ändå trevligt för Magnus var lika lat. Denna vecka bjuder på ett fullspäckat trevligt schema så det var kanske bra att ladda batterierna igår.

Kommentarer
Postat av: Cilla

Det var så trevligt att få ses i lördags!!

2009-01-19 @ 14:07:21
URL: http://cillablixt.blogg.se/
Postat av: Madde

Oj va mycke`trevligt!En liten fråga? Du blir inte knasig i magen av "flytande" äpple? hihihi

2009-01-19 @ 14:54:57
Postat av: Anna Frans

Av äppeljuice blir jag uppsväld, men inte av äppelsprit... hmm... undrar varför det är sååå? Sprit kanske är mildare för min mage än när det är enbart äpplen.

2009-01-19 @ 15:24:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0