Träna tillsammans - inte alltid så lätt

För över en vecka sen bestämde jag och Annika att vi skulle gå på Body Pump ihop igår kl. 17.00 Såg väldigt mycket fram emot att få ha en vän med på ett pass. Jag kom till lokalen i god tid, böt om och grejade lite. 8 minuter innan passet skulle börja hade Annika ännu inte dykt upp. 7 minuter och 15 sekunder innan passet skulle börja kom hon tillslut. Hon såg cool och avslappnad ut. Jag tänkte: HALLÅ!! ÖKA!! Jag tror inte Annika kände till Friskisregeln som säger att din bokade plats släpps fri om du inte checkar in 10 minuter innan passet. Detta innebar alltså att Annika inte fick plats på passet. Jättetråkigt. Så hon hängde på gymmet och jag hängde i jympasalen. Efter träningen sågs vi i cirka 5 minuter innan vi skildes åt. Så tokigt det kan bli ibland. Jag hann nog inte ens fråga hur hon mådde. Men det var kul att få åka med i bilen till Farsta Strand nu när Annika tagit körkort och allt. Om 2 veckor ska vi göra ett nytt träningsförsök ihop. Då kommer Annika garanterat vara på plats i tid :)

Kommentarer
Postat av: Annelie

Haha va typiskt! Ja får lära henne lite hur man gör ; )

2009-02-03 @ 16:26:11
Postat av: Annika

Haha, klockrent gjort av mig. Jag kände mig verkligen avslappnad också. Jag var ju liksom redan ombytt å allt. =)Men som sagt, till nästa gång kommer jag vara där 1½ timme innan eller nåt. =D

Sorry babe! Jag mådde och mår bra i alla fall. ;O) Du också hoppas jag?



Puss

2009-02-04 @ 09:32:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0