Snark

I går morse vaknade jag av att jag hade en mobil väldigt nära mitt ansikte.
- Vad gör du, sa jag
- Spelar in dina snarkningar, sa Mange

Sen när jag ville lyssna så hittade han inte ljudfilen så det fanns inga bevis.

Imorse vaknade jag av att Magnus satt på sängkanten.
- Vad gör du, sa jag
- Du snarkar igen och jag har spelat in det på nytt...
- Näääää, Gud va du e taskig.

Nu när jag kom hem efer jobbet så hittade jag ljudfilerna. I början låter det som en människa som sover väldigt gott. Snusar lite lagom mysigt liksom. Sen i slutet på inspelningen så kommer det 3 riktiga snark-ljud!!! OH MY GOD!!
Jag skyller allt på att jag fortfarande har lite halsont och känner mig lite mossig i huvudet.

Katja, du kanske ska placera mig långt ifrån alla er andra när vi ska sova i helgen :)

Kommentarer
Postat av: Petra

Hahaha....va roligt! Jag tänkte göra likadant med Robban OCH Filip som låg och sov så skönt igår morse. Men jag hade lite bråttom så jag hann inte!

2009-02-20 @ 08:42:37
Postat av: Jonna

ha ha va roligt!! ser inte dig som en snarkare direkt....men nu vet jag :-)

ha re så skojsigt i finnlandet.

2009-02-20 @ 09:33:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0