Hej

Idag är det tisdag och jag är hemma från jobbet. Hade så himla ont i magen och halsen igår. Imorse gick allt i slow-motion och det kändes som att magen var sjösjuk, lika bra att vara hemma.

Helgen har varit mysig och bra.

I fredags mötte jag Magnus på Gusto igen för en After Work drink. Sen gick vi och käkade på Thai:en. När vi kom hem åt vi "alla hjärtans dag" choklad. Det visade sig tyvärr att det var nötter i chokladen så Magnus fick äta upp all själv.

I lördags morse åkte jag till Vingåker till familjen Blixt. Det var mysigt. Tjejerna lekte frisör med mig och jag tror faktiskt både Julia och Bella skulle kunna ha en framtid i den branschen. På kvällen åt vi hemgjord planka, sååå gott. Jag måste också köpa såna där plankor. Sen kollade vi på Melodifestivalen. I söndags var vi och åkte skridskor. Jag var lite avundsjuk på alla som åkte skridskor, det såg ju så kul ut.

På lördagkväll frågade jag Bella vad hon ville att lillebror ska heta. Lillan, svarade hon då. Fint namn på en pojke ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Halloj, hoppas du är bättre i magen och halsen..

2009-02-17 @ 19:18:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0