Facebook går för långt!

Nu tycker jag Facebook gått för långt.


När jag loggade in där nyss så hade jag fått en ny notification/händelse om att någon hade besvarat frågan "Tror du Anna Fransson vill ha barn?". Jag brukar inte ladda ner nya applikationer på Facebook men nu var jag bara tvungen. Applikationen heter "Vänfakta" och går ut på att man svarar ja eller nej på frågor om sina facebook-vänner. Frågorna ser ut på följande sätt:

Tror du att  Anna Fransson har haft en könssjukdom?

Tror du att Anna Fransson skulle strippa för pengar?

Tror du att Anna Fransson har plågat djur?

Tycker du att Anna Fransson kysser bra?


Detta är alltså frågor som folk besvarat gällande mig... frågor som jag tycker är too much.

För att få se vilka som svarat ja eller nej på dessa frågor måste jag samla ihop silvermynt. Jag tänker inte samla ihop några fejk-silvermynt och därför kommer jag inte få reda på vem som tycker jag kysser bra eller vem som tror att jag massmördat en myrstack.


Jag är faktiskt lite upprörd nu....


Kommentarer
Postat av: Cilla

Jag förstår dig fullkomligt, det är ju helt sjukt. Vilka är det som sitter och svarar på sådana frågor, snacka om att inte ha något bättre för sig!!

2009-02-16 @ 09:11:34
URL: http://cillablixt.blogg.se/
Postat av: Madde

Va ere för djävla skit!Jag blir också väldigt upprörd över detta!

2009-02-16 @ 15:55:18
Postat av: Anonym

Det är verkligen synd att den där sidan har spårat ur... förstår om du blir arg...

2009-02-16 @ 19:43:28
Postat av: Anonym

Jag har oxå fått sådana förfrågningar men jag har vägrat att adda applicationen. Håller med dig, för mycket.

2009-02-16 @ 21:54:56
URL: http://frokenfrakensblogg.blogspot.com
Postat av: Annika

Är faktiskt rätt trött på fejan om jag ska va ärlig! Det är för mycket skit liksom. Det där var ju riktigt lågt!

2009-02-17 @ 08:42:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0