Bokslutsmiddag 2008

I lördags hade vi stor tjejmiddag på Restaurang "Bara Vi" på Skånegatan. Middagen hade ett tema, vi skulle gå igenom hur år 2008 var. Det var en mycket trevlig middag och alla tog det hela på största allvar. Flera timmar tog det att gå igenom hela året. Mycket kul. Men det höll på att gå åt skogen.


I fredags förberedde jag inför middagen genom att skriva ut dokument på de olika kategorierna vi skulle gå igenom. Typ Årets fest, Årets middag, Årets händelse osv. (Alla skulle fylla i sina upplevelser genom året som gått.) Jag la ner utskrifterna i ett stort vitt kuvert. Sen tog jag det stora vita kuvertet och åkte till Sumpan. Jag mötte Magnus på Gusto för en After Work drink. Sen gick vi till ICA för att handla lite mat (båda lite extra glada efter våra drinkar). Jag la ner det stora vita kuvertet i matkorgen. När vi kom till kassan var det dags för lite effektivisering. Så Magnus fick ta och betala för maten samtidigt som jag gick och hämtade ut ett paket från ELLOS. Snabbt och effektivt. Sen gick vi hem och hade fredag. På lördag fixade jag nytt pass och shoppade lite på MixIT. När jag kom hem började jag städa. Efter ett tag insåg jag att jag inte kunde hitta det stora vita kuvertet någonstans. Sen slog det mig att det måste ha legat kvar i matkorgen på ICA. Jag kastade på mig kläderna och stack iväg till ICA men de hade inte hittat något stort vitt kuvert. Så det blev bara för mig att åka till jobbet och skriva ut dokumenten på nytt. Den timmen hade jag hellre gjort något roligare med. Men, men... det löste sig tillslut och det är ju huvudsaken.


Kommentarer
Postat av: Lotta

Så väldigt trevligt ordnat och bra organiserat!

Årets reisleiter/ ordningsman (kvinna)= ANNA FRANSSON!

Kram och tack igen för en toppenkväll!

2009-02-09 @ 16:36:23
Postat av: Camilla

Jag håller helt med Lotta, det blev verkligen lyckat :-)

2009-02-09 @ 18:40:38
Postat av: Anna Frans

thihih, tack :)

2009-02-10 @ 08:21:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0