Dan före dan

Ho Ho ho! Är ni laddade, är ni redo, är ni klara för JUUUUUUL!!!!!????

Jag är klar med julklapparna. De ligger inslagna under vår "gran". Men annars är det inte mycket som är klart. Så ikväll blir det till att koka skinka, rulla köttbullar, fixa Jansson, pepparkakspannacotta och knäck. Det ska bli mysigt att pyssla tillsammans med Mange i köket och lyssna på lite julmusik. Men sen kvarstår den mindre roliga städningen!

Imorgon kommer Magnus mamma och morbror hit och firar jul. Det är faktiskt första julen jag firar med Magnus. Min familj ska åka på kryssning som jag tackade nej till. Men jag får träffa allihop den 27 dec istället hemma hos mormor och morfar.

Jag önskar er alla en God Jul!!! Kram Anna


Kommentarer
Postat av: Mia

Jag är redo!!!



Pepparkakspannacotta!? Låter fantastiskt!

GOD JUL vännen!

2009-12-23 @ 14:58:53
Postat av: jonna

God jul kram

2009-12-23 @ 15:19:38
URL: http://lillakruth.blogg.se/
Postat av: Annelie

hmm.. hur ser en "gran" ut? =)

God jul!!! Krama

2009-12-23 @ 17:18:50
Postat av: Johanna

God Juuuuuul!! och hälsa till Magnus från oss.

Kram kram på er

2009-12-23 @ 21:01:12
Postat av: Håkan

Gran har vi inte haft på flera år då yngsta är allergisk. Klappar är oxå avskaffade. Bara träffas, äta och umgås

2009-12-26 @ 13:16:05
URL: http://blogg.passagen.se/whip_sucks

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0