Halli Hallå i det blå...

Bla bla bla... jag har ju inget att skriva om....

Är hemma och surfar lite. Lyssnar på Lily Allen på Spotify och tycker hon är ascool. Henne måste jag se live. Synd att hon var i Sverige förra helgen och jag missade det. Det lär ju dröja innan hon kommer hit igen.... Men det är inte så synd om mig för på lördag ska jag se Coldplay på Stadion.

Imorgon drar badmintonen igång igen. Jag har köpt en ny träningstop dagen till ära. OJ, vilken tur att jag nämner badmintonen. Det fick mig nämligen att börja tänka. Har ju lagt racket och bollar nere i källaren. De får jag inte glömma imorgon bitti. Kan ju bli lite trist utan liksom.....

Jaha... å inget var det på dumburken ikväll heller. Får väl kolla på slutet på Lyxfällan. Nu ska vi dricka te och äta glass. Magnus har namnsdag idag så det måste ju firas. Han fick en bok av mig. Vi har i ett par dagar delat på samma bok. Det funkar inte i längden. Så nu fick han ett eget exemplar.

Var förresten och kollade på Sommaren med Göran igår. Den var ju lite smårolig. Jag gillar Peter och David. De är en skön duo. Men det är ingen film man behöver se på bio. Så lägg era biopengar på nåt annat spännande.

Nä.... nu får det vara slut på det här tråkiga inlägget.

Eller vänta.... jag kom på en ganska rolig sak. I lördags var det ju kräftskiva hemma hos Rikard och Lotta. På morgonen satte Magnus upp en stor lapp på ytterdörren, där det stod: GLÖM INTE NUPPEN!! Någon som förstår vad han menade?

Kommentarer
Postat av: Annelie

ja tror på nubben

2009-08-20 @ 07:51:41
Postat av: Katja

Ja tror du lovat honom ett Nupp på fyllan o så ville han påminna dig om det! :-D

2009-08-20 @ 11:06:57
Postat av: Anna Frans

Hahah, det var lite så jag tänkte först oxå. Men det var en felstavning av NUBBEN. Så numera säger vi inte NUBBEN utan NUPPEN.

2009-08-20 @ 12:17:03
Postat av: Katja

Aha, satt lappen redan på lördagmorgon, trodde den kommit först efter skivan :-D

2009-08-20 @ 12:38:58
Postat av: Anna Frans

Kanske var lite otydlig... men japp, den satt på ytterdörren på lördagsmorgonen.

2009-08-20 @ 16:30:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0