Coldplay

Var på Stadion igår och lyssnade på Coldplay. Jag och Jessica lyckades placera oss bakom två mycket långa pojkar, så vi såg ingenting i början. Men efter några låtar gick vi lite bakåt och där var det både bättre svängrum och lättare att se något. Konserten var mycket bra. Men det känns som att ljudet försvinner så snabbt på en utomhuskonsert. Är man i Globen så hörs publiken mycket mer och det blir lite skönare stämning. Men vi är nöjda ändå. Efter konserten delades det ut CD-singlar. Jag och Jessica förvandlades till 13-åringar och skulle till varje pris ha en varsin skiva. Vi kom därifrån med 7 skivor, hahahhah.


Jag tror nog att varenda tjej på Stadion förälskade sig i denna man igår.

Kommentarer
Postat av: Systra

Lovely

2009-08-23 @ 19:21:37
Postat av: Knappan

Önskar jag hade varit där!

2009-08-24 @ 08:19:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0