Ut med det gamla...

...in med.... ingenting!! Vad tomt det blev i min garderob nu när jag rensat den. På golvet ligger en hög med fula kläder som hade sina golden days för mycket länge sen. Jag älskar att rensa. Att slänga saker som gjort sitt. På den fronten har det uppstått ett litet problem mellan mig och Magnus. Han älskar nämligen att spara på ALLT. Idag samlade jag ihop alla hans utspridda papper och la i en pappkasse för genomgång och rensning. Till helgen har han lovat att rensa påsen plus sin egna garderob. 10 spänn på att detta inte kommer att ske, om jag inte tar till våld ;)

Nu börjar DHW

Kommentarer
Postat av: Cilla

Haha, så där är Peter oxå!

2009-04-29 @ 08:06:06
Postat av: Katja

Roni me... ni anar inte hur många kartonger med biltidningar vi har i källaren. :-D

2009-04-29 @ 08:47:19
Postat av: Mormor

Jag älskar oxå å kasta gammalt och köpa nytt. Gud va de e roligt. Morfar kastar inga gamla kläder och köper inget nytt!! Skulle gå naken om inte jag fanns. Idag bär det av till Rättvik så nu är det färdigkommenterat på bloggen. Jag vill samtidigt skicka en hälsning till bloggsvarana Katja, Cilla och de andra i gänget och önskar alla en jättehärlig sommar så hörs vi på nytt i oktober med nya fyndigheter. Kram kram

2009-04-29 @ 09:30:48
Postat av: Katja

Hihi, söta Mormor! Hälsningar tillbaka till er med och ha en kanonsommar!!

2009-04-29 @ 09:34:00
Postat av: Cilla

Tack mormor, varmaste sommarhälsningarna till er oxå. Hälsa så mkt till morfar!!!

2009-04-29 @ 12:41:56
Postat av: Knappan

Robban är också så, och jag är precis som dig Anna :-D

2009-04-29 @ 20:15:50
Postat av: Anna Frans

Slutsats: detta är alltså typiskt kvinnligt och manligt.

2009-04-30 @ 07:57:30
Postat av: Madde

Din far är likadan,han tycker om att spara gammal skit.

2009-04-30 @ 15:44:43
Postat av: ylva

Jag älskar också att rensa ut allt skit, jag har iofs alltid varit riktigt dålig på att kasta bort saker. Kläder brukar jag i alla fall lämmna till erikshjälpen då känns det lite bättre. :)

2009-05-19 @ 18:27:07
URL: http://erikaoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0