Transportsträcka

Mina måndagar och tisdagar är i stort sett transportsträckor. Det är först på onsdagarna som veckan börjar bli rolig. På måndagar och tisdagar är det träning och TV-tittande som gäller efter jobbet. Ganska skönt att ha det avklarat men ganska trist. Stegräkningstävlingen är dock en god sporre för att inte tappa motivationen.

I lördags var vi på teater på Intiman. Magnus tyckte den var jättebra. Jag tyckte den var bra. Föreställningen var tragi-komisk. Men på slutet blev den lite väl tragisk. Jag fällde t.o.m 2 tårar.... för Babben :)

Igår gjorde jag rent köksfönstret. Har hört att det är onödigt att göra sånt innan allt grus är uppsopat på gatan, för det blir så dammig, men jag kunde inte vänta längre. De andra fönstrena kan jag dock vänta med för där ligger inte solen direkt på.

På tidig eftermiddag tog vi en långpromenad till Kista Gallerian. Vi hamnade först ute på en lerig åker med hästbajs innan vi nådde vårt mål.

Vi såg en annorlunda film igår också. "Låt den rätte komma in". Den var bra men väldigt speciell. Den handlar ju trots allt om svenska vampyrer. Men jag förstår att den fick 5 Guldbaggar.

Klart slut - varulvstjut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0