onsdag och torsdag

Igår var jag ute och käkade libanesiskt med ett gäng brudar från jobbet. Vi var på Restaurang Sahara på Olofsgatan. Alla var hungriga så när maten kom kastade vi oss över den och 2 minuter senare (typ) var den slut. När notan kom in fick vi rätt så bråttom från restaurangen och alla blev mer eller mindre tysta. Det visade sig att servitrisen hade missat ta betalt för 8 glas vin á 75kr. Tack för det, sa vi och tassade iväg.

Idag är det en torsdag som är som den ska vara. Dvs middag i Skogås och sedan badminton. Nu när syrran är i Thailand så serveras det Icke-Jessica-anpassad mat. En fördel med att hon är ute och reser. Men annars så tycker jag det är dags för henne att komma hem snart.

Kommentarer
Postat av: Madde

Jag längtar också efter Jessica,kom hem!!!!

Kvällens badminton var riktigt skojig,tuffa matcher.Sov gott!

2009-04-02 @ 22:12:03
Postat av: Katja

Vad är Jessica-anpassad mat?

2009-04-03 @ 07:03:35
Postat av: Anna Frans

Det är bättre att jag berättar om Icke-Jessica-Anpassad mat än om Jessica-anpassad-mat. Icke-Jessica-mat är t.ex makaronpudding eller fläskpannkaka.

2009-04-03 @ 08:03:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0