Helgen i bilder


Lördag förmiddag - brunch på Mosebacke med Jessica





Sen mötte vi upp mamma på stan för en shoppingrunda.


På kvällen var vi 13 brudar som träffades på Bamboo Palace för kinamat och sedan karaoke. Här har ni Camilla, Mia och Jenny


Jag och Mia dansar


Jessica och Mia uppträder. Det är kul att Mia har sån bra ögonkontakt med sin publik ;)


Camilla och Petra sjunger "Håll om mig"

Tyvärr så dog batterierna i kameran så det blev inte så många bilder tagna denna kväll.

Nu önskar jag er en god natt där ute, wherever you are!

Kommentarer
Postat av: Systra

Tack för en trevligt lördag!

2009-04-27 @ 16:02:42
Postat av: Systra

Jag menar trevlig

2009-04-27 @ 16:03:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0