Den rätte för Rosing, hahahah!!

TV-såpan Den rätte för Rosing är inget vi har följt i vårt hushåll. Det har varit strängt förbjudet att ens zappa förbi Kanal 5 när det programmet gått av stapeln. MEN igår var det sista avsnittet av såpan och gissa vilka som satt bänkade framför TV:n och var fullt fokuserade på just Den rätte för Rosing? Det var så kul att lyssna på Magnus. Han vart nästan upprörd för att Linda raggade på 19-åringar och han var så engagerad. När kameran zoomade in Lindas läppar för att visa en tungkyss böt Magnus kanal för han tycker hon är så äcklig. Jag satt med skämskudde och tjöt för det var så pinsamt. En mycket underhållande timme. När avsnittet var slut stod det att man kunde läsa om hur det hade gått på www.kanal5.se/rosing. Vi kastade oss på datorn för att kolla hur länge det höll mellan Linda och 19-åriga Hugo. Men sidan var helt överbelastad. Alla ville väl veta hur det gick för Linda och hennes LOOOOVE!!


Kommentarer
Postat av: Jonna

ha ha jag slängde mig oxå över datorn men fick inte komma in!! Jag tror verkligen deras relation kommer hålla å att dom lever lyckliga i alla sina dar.....NOOOOT!!!

2009-04-01 @ 08:38:52
Postat av: Camilla

Det är slut, han var lite för ung, hade inte lika mkt erfaranhet som Linda hade osv... men va fan trodde hon?????

2009-04-01 @ 12:00:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0