Bad blogger

...Cause I'm a bad blogger yes I am ( yes I am what, yes I am uh)
Cause I'm a bad blogger yes I am (me and my crew what, now to move on what)


(Melodi: Thomas Rusiak, Text: Anna Fransson)

Idag är det 3 pers som efterlyst ett blogg inlägg. Jag känner mig hedrad.

Jag har inte direkt något att rapportera till mina läsare just nu. Inte för att livet är trist. Det är bara väldigt harmoniskt och fridfullt just nu. Jag tror jag fortfarande är lite jet-laggad efter påskens ledighet.

Sitter hemma hos ma och pa nu. Vi ska spela badminton ikväll, som vanligt. Syrran är hemma igen efter Thailand så hon ska också med. Ska ge henne en liten "välkommen-hem-present" senare ikväll. Hoppas hon blir glad.


Kommentarer
Postat av: Systra

Jag blev väldigt glad! tack så mycket världens bästa syster!

2009-04-17 @ 09:09:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0