Wall-e

Ikväll ska jag gå och kolla på Wall-E med Magnus, pappa och Oskar. Vi ska till Heron. Blir att vi käkar något där också. Magnus ska även in på Media Markt och kolla på en TV. Han har kollat efter en ny TV i 2 ÅR. I söndags var det supernära att han beställde en på NetOnNet. Men så dog nätet så det blev inget köp då. Nu börjar han tveka igen. Så ikväll ska han till Media Markt och känna lite till på TV:n som han redan klämt på fyrtioelva ggr. Jag brukar se Magnus som en ganska spontan kille men är det gäller shopping är han totalt impuls-lös. Jag blir så trött....   :) Förresten, impuls-lös, är det ett ord egentligen?


Kl. 10.00 idag ska jag och min kollega Ulla iväg på ett möte ang. en produkt som vi säljer här på Telia. Mötet kommer att hållas på engelska!! Det känns lite nervöst. Jag har i ju för sig läst engelska i 10 veckor tills nyligen. Men ändå... nu är det ju på RIKTIGT.  Tur att jag har en ny blus och snygga pumps på mig idag så jag i alle fall ser lite cool ut. Hahahah!

"Hallo, my näjm is Inga, I kom from Sviden"


Vad ska ni göra ikväll??



 

Kommentarer
Postat av: Anonym

- SE WANTED ;D

2008-09-12 @ 09:37:27
URL: http://merei.blogg.se/
Postat av: Lis

Jag vill också se den, såg reklamen och blev helt kär :)

2008-09-12 @ 09:39:42
URL: http://lisfoto.blogspot.com
Postat av: jonna

har sett wanted va ingen höjdare direkt!!!

Iväll blire dejt med spökisar!!

2008-09-12 @ 10:23:41
Postat av: Katarina

Hej!

Pelle och jag ska ut till landet. Tjejerna är hemma. Johanna ville ha bilen så vi åker båt ut hela vägen så det blir nog en öl på båten, nice :-)

2008-09-12 @ 11:05:09
Postat av: Anna W

Vi ska ha hela släkten på middag. Gäller att passa på medans Eriks moster är på besök från Australien. Spännande att ha 10 pers på middag när huset ser ut som kaos pga renovering blivande barnrum och tillbyggnad av huset. Men men! Det blir nog bra.



Vill oxå se WallE. Ska kanske utnyttja SF-biljettterna jag fick från jobbet förra veckan.

2008-09-12 @ 13:36:23
Postat av: Camilla

Jag orkade bara se halva Wanted, det var inte alls min stil... ikväll har jag sätt Förtrollad, hade förväntat mig något helt annat :-O men den var okej en slö fredag..

2008-09-12 @ 23:23:45
Postat av: Mia

Har du tipsat Magnus om Parts?

2008-09-15 @ 15:11:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0