Sticky & Sweet tour

Den 21 september var vi på Stade De France för att kolla/lyssna på konsert med MADONNA! Det var så klart en häftig upplevelse och det största jag sett i musikväg, men inte det bästa, tyvärr. Arenan var alldeles för stor, den rymmer 80.000 personer. (Stockholms Stadion tar 15.000 pers enl. wikipedia, Ullevi tar 43.000 pers). Det kändes som att ljudet försvann upp i det blå. Vissa toner studsade runt på arenan. Jag såg Madonna på riktigt vid två tillfällen, när Magnus lyfte upp mig. Annars såg jag henne bara på en skärm som hade kunnat vara 3-dubbelt så stor. Men över lag var det helt fenomenalt. Det var väldigt mycket show runt hela konserten och väldigt påkostat.

Har såklart lagt ut ett klipp på YouTube som ni kan se genom att klicka här 
Det lät bättre i verkligheten ;)






Kommentarer
Postat av: Annelie

fan va häftigt!!! fast synd på arenan... Välkommen hem!!!! kraaam

2008-09-23 @ 17:54:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0