Kort resumé

Hej, idag måndag. Back in business!


Helgen har varit OK. Men bara OK. I lördags kväll satt jag bara hemma och käkade popcorn och kollade på TV (själv). Det var inte riktigt "my cup of tea". Så igår var jag extremt uttråkad och rastlös när jag vaknade.


Jag kan i alle fall varmt rekommendera Wall-E. Filmen var väldigt söt och rolig. Pappa skrattade typ hela tiden. Min favoritrobot heter Mo och var programmerad för att städa och putsa. En sådan skulle man ha hemma.


I lördags, på dagen, spelade vi golf. Det var kul. Jag fick till ett PAR på ett hål. Tummen upp för det!


Igår var det boxning med Annelie igen. Så himla kul, men så himla smärtsamt. När jag kom hem rullade jag 86 köttbullar. Sen var jag trött och somnade innan Bridget Jones-filmen var slut.


Mo

Kommentarer
Postat av: Jonna

höstdeppig? läs om hösttips i mitt senaste inlägg :) ha en bra dag :)

2008-09-15 @ 08:55:39
URL: http://jth.blogg.se/
Postat av: Anna Frans

Nä, jag mår himla bra.

2008-09-15 @ 10:49:41
Postat av: Camilla

oj va många köttbullar :-)

2008-09-15 @ 14:16:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0