Kan kroppen säga ifrån??

Som jag skrivit tidigare så joggade jag i söndags och i tisdags var jag och Lund på Box. Igår var tanken att jag skulle ut och jogga igen med Mange. Men det gick inte. Jag hade så ont i kroppen så jag kände mig influensa-sjuk. Jag hade även ont i kinderna (??????). Det måste ju helt enkelt vara så att kroppen skrek efter en vilodag, eller hur?? Kroppen måste ju ha fått en chock av att helt plötsligt anstränga sig mer än på väldigt länge. Visst, jag har varit på gymmet under sommaren men det är ju inte samma sak som att motionera tills man får blodsmak i munnen.


Det blev alltså inget joggande igår. Istället låg jag på soffan, kollade på IDOL och käkade en stor skål varma, nypoppade, salta, smöriga POPCORN!!!!


Kommentarer
Postat av: Annika

Jadå, kroppen kan säga ifrån. Det gör min varje gång jag ska motionera. =D Nejdå, men du behövde nog vila och käka smöriga poppisar. Jag ringer dig nåt ikväll gumman! Kram banan

2008-09-04 @ 10:20:38
Postat av: jonna

mmmmm...härligt med poppisar. det är du värd!!

2008-09-04 @ 10:51:01
Postat av: Johanna

Inte träna när det är Idol, då säger kroppen ifrån ;)

2008-09-04 @ 19:12:49
URL: http://www.nogg.se/mammamu78

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0