Jag är lite upptagen

Igår skulle jag iväg på en tur till ICA Maxi. Jag skulle ta bilen dit som stod parkerad på Fredsgatan i en uppförsbacke. På väg till bilen ringde jag och snackade lite med Cilla. När jag kom fram till bilen kastade jag in min väska och stod sedan kvar utanför och fortsatte prata i mobilen. Jag har lite svårt för start i uppförsbacke och samtidigt prata i mobilen utan hands-free. Nästan på en gång efter att jag hade slängt in väskan kom det en bil som stannade vid min bil. Chauffören tittade på mig men jag fortsatte babbla. Sen vevade hon ner rutan och frågade om jag var på väg att åka.

-          Ja, jag ska iväg, men just nu är jag lite upptagen i mobilen.

Så chauffören körde iväg med bilen och fick fortsätta leta parkering.

Hmm, jag var kanske lite taskig. Jag hade nog blivit arg om det var jag som satt i bilen och letade parkering. Men jag och Cilla var ju mitt uppe i en viktig konversation om hur bra ICA Maxi är. En sån diskussion kan man ju inte bara avsluta hux flux ;)


Kommentarer
Postat av: Katja

hahahahaaa.. ja hade blivit skitsur!! :-D

2008-09-25 @ 11:01:30
Postat av: Annelie

hahaha ja de måste ha låtit rätt drygt i hennes öron :-) busy woman!

2008-09-25 @ 11:02:40
Postat av: petra

Hahaha..du é rolig du!

2008-09-25 @ 11:34:09
Postat av: Madde

Ja du Anna hur ska vi tolka detta? Vi får väl hoppas att hon trodde att det var ett väldigt viktigt samtal du va mitt uppe i.

2008-09-25 @ 15:23:12
Postat av: Camilla

Haha jag hade oxå blivit skitsur, jag har verkligen inge tålamod när det gäller att hitta en parkering :-)

2008-09-25 @ 18:47:13
Postat av: Cilla

Fast det var ju ett himla viktigt samtal...

2008-09-25 @ 19:29:44
URL: http://cillablixt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0