En strålande helg

Jag är så nöjd med min helg. Har haft det så himla bra.


I fredags var jag hemma hos Mia, Markus och Wilda på god middag och film-mys. Petra var också inbjuden. Det var kul att träffa Wilda, det var så länge sen. Alla i Wildas bekantskapskrets tilltalas (ju som ni vet) PAPPA. Det var lite roligt, men man vande sig efter ett tag, hihi


I lördags löste jag Melodikrysset med en mycket bakfull Magnus. När jag lyckades få liv i karln så åkte vi till stan. Vi var bl.a på Hötorget och jag blev helt salig över alla fina, BILLIGA blommor som såldes där. Jag köpte en helt gigantisk bukett till mamma och pappa. Troligtvis den finaste bukett jag någonsin köpt. Så dit måste jag återvända snart och köpa mig en egen bukett. Vi var även nere en sväng i Hötorgshallen. Mycket trevliga delikatessdiskar, det vattnades i munnen på oss. Vid 18-tiden var vi bjudna på middag hos mamma och pappa. Mmmm, smarreluring gotti gott! Havskräfta, skagenröra, rullader, parfait och god dricka. Mycket trevligt sällskap också så klart.


Igår var vi på lägenhetsvisning, promenerade, boxades, käkade på Thaien och sen gick vi på bio och såg Arn - Riket vid vägens slut. Jag som trodde att Arn skulle filmas som en trilogi blev mycket förvånad över att andra filmen slutade som den gjorde. Det kommer alltså inte komma en tredje film ;) Men den var bra. Lite lustigt var det dock att Arn och hans Cecilia aldrig åldrades. Så när deras son var 20 år såg det ut som att de var lika gamla alla tre.


Vi hörs!


Kommentarer
Postat av: Cilla

Är ni ute efter en ny lägenhet?

2008-09-08 @ 10:31:24
URL: http://cillablixt.blogg.se/
Postat av: Anna Frans

Svar JA!

2008-09-08 @ 10:37:03
Postat av: Johanna

Var den intressant då? lägenheten alltså.

2008-09-08 @ 11:00:02
Postat av: Anna Frans

Ja, det var den. Men tyvärr hade den inbyggd korvkiosk-lucka mellan kök och v-rum. Inte så läckert.

2008-09-08 @ 11:16:06
Postat av: jonna

Varför en ny lägenhet???Trivs ni inte??

kram

2008-09-08 @ 12:24:47
Postat av: Anna Frans

Jo... men alla flyttar ju emellanåt så nu vill vi oxå göra det.

2008-09-08 @ 13:37:41
Postat av: Annika

Kids på G kanske? ;O)

2008-09-08 @ 15:18:53
Postat av: Anna Frans

Säger hon som bor i en 18-rummare.

2008-09-08 @ 15:42:18
Postat av: Lotta

Var också på Arn i helgen. Jättebra film, men håller helt med dig ang åldersfrågan. När Kung Eriks minsta son (Lill-Kurt, eller nåt sånt)presenterades för Cecilia var han väl ca 6 år. Sen gick det minst sex år till men han var fortfarande mindre än Arns 6-åriga dotter. Konstigt, han borde ju varit tonåring då!

Eller har jag missat något??



Kram

2008-09-08 @ 22:19:14
Postat av: Madde

Tack själva för en trevlig lördagskväll.Kram

2008-09-09 @ 15:22:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0