drömmar

I helgen har jag drömt skumma drömmar igen. Gör ju det ibland. Första drömmen handlade om att min mamma ringde och sa att hon och Karin (mammas vän, Rickard Tingvalls mamma) hade köpt en varsin flygbiljett till mig och Rickard till Kroatien. Jag vart inte så jätteglad över det. Jag har inga semesterdagar kvar och om jag skulle åka utomlands med någon så åker jag helst med Magnus eller några tjejkompisar. Jaja...skum dröm.


I lördags natt drömde jag att det var dags för "utpekningen" här på jobbet. Vi skulle alltså få info om vilka som var tvungna att gå ofrivilligt. För att göra det hela lite "roligare" hade cheferna byggt upp en snitslad bana. Påminde lite om orientering. Vid varje station hittade man en lista med namn på folk som skulle gå. Vissa namn hittade man även i dödsannonserna i DN. Det var lite obehagligt... Vad kommer hända med dem människorna liksom?? Jaja...skum dröm.


Kommentarer
Postat av: Katja

skumt skumt.. haha. Ja drömde att min mamma flyttade till Beverly Hills och skulle jobba på en skola. O så va hon så ensam för hon inte kände ngn, men hon tycke det var tur att havet låg brevid skolan så hon kunde gå o sätta sig på stranden på rasterna eftersom hon inte hade ngn o prata med. Ja ringde henne o frågade om hon hade sett 90210-området.

2008-09-01 @ 08:49:28
Postat av: Anna Frans

hihih... det verkar som att du bearbetar hennes nya jobb i din hjärna :)

2008-09-01 @ 09:12:17
Postat av: petra

Hahaha va roligt!

2008-09-01 @ 10:17:12
Postat av: systra

hahaha

2008-09-01 @ 18:17:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0