Coldplay - Vilka killar!!

Ja, jag vet knappt var jag ska börja. Igår upplevde jag och syrran något helt fantastiskt och magiskt och underbart. Vi var på Coldplay-konsert i Globen. Det var bland det bästa i konsertväg jag någonsin varit med om. Gåshud i 90 minuter!


Jag vill härmed utse "Viva La Vida" till årets bästa låt. Ta dig tid och lyssna på den genom att klicka här.


Har även lagt upp en filmsnutt på YouTube från igår. Den är också värd att kika på ;) För att komma till den klicka här.


För er som är stressade kan ni väl åtminstone ta er tid och kika lite på bilderna här nedan, hehe!


Flashig lasershow


Hux flux sprang de ut i publikhavet och ställde sig mitt i folkmassan och körde 2 låtar. Succé


Konfettiregn


Nöjda systrar!


Kommentarer
Postat av: Annelie

Va kul! Bra konsertupplevelser är svårslagna :-)

2008-09-19 @ 10:37:57
Postat av: Petra

Åhh, va roligt! Coldplay hade jag oxå velat gå på, dom är ju så bra!

2008-09-19 @ 12:09:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0