Trist blogg

Min blogg har blivit så trist på sistone. Å jag vet vad det beror på. Jag har blivit en hemma-höst-mysare. Så snart skolklockan ringer ut här på jobbet skuttar jag hem för att sedan ta plats under fleecefilten i soffan med en kopp te. Så lär det bli ikväll också. Förutom att jag ska iväg och boxas kl. halv åtta. Efter det, fort hem till "Desperata hemmafruarna".


Igår tog jag mig i alla fall in till stan en sväng. Köpte lite presenter till Julia och ett halsband till mig själv. Sen fort hem till tekoppen och fleecefilten. Har ni sett "Färjan" på Kanal5? Vilken crazy serie, men jag tyckte den var lite rolig.


Till helgen blir det lite som händer i alla fall. På fredag ska jag och Magnus till en ny optiker på Kungsgatan som heter "SmartEyes". De säljer billiga glasögon. Man kan få ett par för 995kr. Efter det ska vi gå och ta en matbit och fira att Magnus haft sin sista dag på sitt nuvarande jobb. På lördag bär det av till Vingåker. Ska bli så kul! Cilla har berättat att det kommer serveras vodka, haha!


Kommentarer
Postat av: Cilla

Japp, på lördag blir det SPRIT!!!! :-)



Ska bli så mysigt att du kommer. Jag längtar efter dig!!



KRaaaaaaaaaMMMMM

2008-10-07 @ 17:17:51
URL: http://cillablixt.blogg.se/
Postat av: Johanna

Nej men jag tycker din blogg är allt annat än trist. Allt som oftast får man sig ett gott skratt :)

Skönt att höra att andra också slappar hemma när höstmörkret kommer :)

2008-10-08 @ 07:21:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0