Oj...

...jag glömde blogga igår!


Helgen har varit mycket bra. Den har gått i trevlighetens tecken.


I fredags var jag och Mange och käkade på söder. Det smakade underbart gott och vi hade det mycket trevligt. När vi kom hem googlade jag efter en låt som de hade spelat på den franska restaurangen. Den låten kommer få bli denna veckas "fredagslåt".


I lördags kom Ma, Pa, Jessica, mormor och morfar över på middag. Det serverades fondue och marängschwiss. Tack snälla för de fina paketen! Jag ska spara lite på presentkorten tills det verkligen suger i shoppingtarmen.


I söndags var det dags för tapetrivning och boxning. Avslutade kvällen med ett gäng goda chokladtryfflar från Kahls. Mmmm... Mmmm... Mmmm...


Igår var det en riktig TV-kväll. Först "Färjan", sen "Cityakuten" och som avslutning tittade vi på "Boston Tea Party".


Kommentarer
Postat av: jonna

låter som en mysig helg!!!!

2008-10-28 @ 09:27:04
Postat av: Annika

Vilken toppenhelg! Vad fick du av familjen? Ska jag hjälpa dig att sätta sprätt på presentkorten? ;O) Jag är bra på sånt. =D

2008-10-28 @ 10:03:18
Postat av: Anna Frans

Av syrran fick jag: en bok om Mötley Crüe, Metallicas nya skiva och en film som jag ska byta för jag hade redan sett den.

Av ma och pa: choklad från Kahls, ett SNÖ-halsband, presentkort på Mix-IT och en vas och bukett med blommor.

Av mormor och morfar: presentkort på Body shop, en krukväxt med såna där runda orange bollar på, en grillvante med tomtar på från Klockargården i Tellberg

Mycket nöjd!

2008-10-28 @ 10:47:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0