Nyklippt

Igår var jag hos frissan. Vart mycket nöjd med resultatet. Jag har börjat klippa mig på Hair&Face i PUB-huset. 270 spänn för en klippning. Mycket billigare och bättre än i Sumpan. Där tar de över 300 spänn för en kilppning och jag har nog aldrig blivit riktigt nöjd där. Så nu har jag hittat min nya "frisyr-leverantör".

Men tydligen är det bara jag som märkt av min nya frisyr. Magnus reagerade inte igår fast jag kastade och lekte med håret för fullt :)

Å på jobbet är det heller ingen som sagt nåt.

Kul med förändring, verkligen! ;)

Kommentarer
Postat av: jonna

typiskt killar!!!!

2008-10-30 @ 08:31:54
Postat av: Mia

Hair & face är kanon!

Var alltid nöjd när jag klippte mig där. Kanske ska ta mig dit nästa gång, för nu var det länge sedan jag blev nöjd.

2008-10-30 @ 08:59:12
Postat av: Katja

bild

2008-10-30 @ 09:26:03
Postat av: Cilla

hahaha, jag vet hur det känns. Det var inte så många som lade märke till att jag klippt mig heller. Och då klippte jag håret kort istället för långt som jag hade innan.



Men huvudsaken är ju att man själv ser det och blir nöjd. :-) Kramis

2008-10-30 @ 10:39:31
URL: http://cillablixt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0